may | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 15:34 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Статус: Offline
| Сьогодні телевізор та компютер настільки міцно увійшли в наше життя, що в багатьох сімях працюють майже цілодобово. Сьогодні телебачення активно витісняє читання, а це безпосередньо впливає на інтелектуальний розвиток - діти втрачають здатність мислити. А як думаєте Ви?
|
|
| |
galanet | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 17:55 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Статус: Offline
| Гадаю, що в цьому плані велику роль грає не скільки сам телевізор чи комп'ютер, а мета його використання. Адже по телевізору можна дивитись цікаві повчальні фільми чи мультфільми, на комп'ютері можна вчитись і застосовувати його як навчальний інструмент. Звісно, тут багато залежить від батьків, які направляють дитину на вірний шлях.
|
|
| |
problem | Дата: П`ятниця, 29.11.2013, 18:43 | Повідомлення # 3 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 22
Статус: Offline
| Діти першого класу, в основному, грають в ігри на комп'ютерах, а це, в принципі, ніякої користі не приносить
|
|
| |
tanya_bond | Дата: Субота, 30.11.2013, 00:14 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Від комп'ютеризації не втечеш! Головне в цьому плані - підтримати, направити дитину в русло позитивних ресурсів, хороших мультфільмів, розвиваючих ігор.
|
|
| |
Kravcova | Дата: Субота, 30.11.2013, 17:17 | Повідомлення # 5 |
Сержант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 25
Статус: Offline
| Я би порадила батькам: 1. Зверніть увагу, скільки часу проводить ваше дитя біля телевізора? 2. Чи задає дитина питання після перегляду передач, чи хоче обговорити з вами передачу? 3. Яким передачам віддає перевагу? 4. У якій передачі хотів би сам взяти участь? 5 Як зробити, щоб діти не чули від батьків: «знов уроки ввечері робиш?!»
В батьківський щоденник Необхідно пам'ятати про те, що вплив телебачення на дітей різко відрізняється від впливу на психіку дорослих. Наприклад, першокласники за результатами досліджень, не можуть чітко визначити де правда, а де брехня. Вони сліпо довіряють всьому тому, що представлене на екрані. Ними легко управляти, маніпулюючи їх емоціями і відчуттями. Лише з 11 років діти починають не настільки довірливо відноситися до того, що бачать на екрані.
|
|
| |