problem | Дата: Понеділок, 02.12.2013, 09:21 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 22
Статус: Offline
| Логічне мислення У шестирічної дитини воно має бути достатньо розвиненим. Діти повинні: *розмежувати та поєднувати предмети за ознаками. Наприклад. Транспорт — це... (назвати види). Дерева — це... (назвати кілька дерев). Або: лисиця, ведмідь, вовк — це... (дикі тварини); стіл, ліжко, крісло — це... меблі); *вилучити зайве слово і пояснити, чому це слово зайве. Наприклад: «Іде, біжить, стрибає, їде»; «Береза, клен, тополя, ялина»; «Веселий, сумний, спокійний, зелений». Розвиток уяви Уява — це не лише ознака творчих здібностей, але й шлях до успішного навчання в майбутньому, це сприйняття образів, це вміння передбачати, активно мислити. Ми пропонуємо спеціальні завдання, аби виявити ступінь розвитку уяви. Часом скажеш комусь із дітей слово, припустімо «озеро», і почуєш у відповідь ціле оповідання, наче живу картинку перед собою бачиш. Є чимало способів розвитку уяви. От хоча б такий: Скажіть слово «людина» і запропонуйте синові чи доньці розповісти, кого він (вона) «бачить» перед собою: яке обличчя, якого віку, як людина одягнена, який у неї настрій. Ускладніть завдання: нехай це вже буде людина певної професії, звісно, відомої дитині. І так фактично кожне слово може стати «героєм» дитячого фантазування.
*Поради підготувала учителька початкових класів Уманської ЗОШ №9 Сарницька Валентина Володимирівна
|
|
| |